00.00

~H~
A
ssååå, jag blir så jävla förbannad!
Dagen som började så bra.. Sitter just nu och är irriterad på allt och alla, ingenting funkar som det ska, gillas inte!
Men dagen började bra iallafall, sov uut länge och vaknade med ett relativt fint väder, åt min frukost och allt var grymmt! Drog sedan till jobbet och jobbade järnet med Isabell, vi gjorde ett as bra jobb, och tro mig.. Hon är grymm på att laga mat, tog en snabb lunch där innan vi fortsatte säljarbetet igen!
Ber om ursäkt för kvällen alla ni som råkade ut för mitt cp humör, men även solen har sina fläckar (a`
Näe nu måste jag fortsätta ta itu med saker som jag skulle gjort för länge sen, ha det så bra ikväll allihopa,
många pussar<33
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0