Tjeeenare mannen!

Tjeeeeenare!
Vaknade precis upp och kollade ut genom fönstret, verkligen fint väder (Y) Hörde dock att det skulle vara kallt, har inte vart ute än så det får jag väl ta reda på , men det är ju roligare att det är soligt än typ regningt/snöigt... Så våren börjar ju smyga sig in över landet iallafall vilket inte är fel!
Jag vet faktiskt inte hur jag kan vara så pigg idag, kunde inte sova inatt, låg och tänkte på både dittan och dattan, kommer dock inte ihåg vad jag tänkte på.. Men men ...
Ska till jobbet alldeles strax, v'ntar bada in den nya bloggaren VJ som ska ha simba medan jag jobbar haha, så men hoppas på ett fint blogginlägg medan jag är borta!
Fick också reda på en liten grej idag av * F * som gjorde mig rätt glad :D (Y) ...
Men nu måste jag faktiskt fixa lite, vi höres senare!
-

Friskis tröjjan!


Kommentarer
Postat av: rasmus

Mm bite me:) haha

2011-03-09 @ 00:20:37
URL: http://iwinyoulose.blogg.se/
Postat av: rasmus

Mm bite me:) haha

2011-03-09 @ 00:21:03
URL: http://iwinyoulose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0