Söndag söndag söndag...

Tjeeenare allihopa :D
Måste säga att gårdagen var riktigt trevlig! Allt bröjade hos Robin med lite mingel och sång, fick sedan skjuts till en krog som kallas " Silk " .. fast tyvärr var det bara " lilla " Silk som var öppet.. så det sög ju lite.. men kul hade vi iallafall, det vill jag lova! Blev sedan en fin efterfest hos Helena, chillChill!
Så vad har hänt idag då?
- Absolut ingenitng.. Vart med Gina en stund och sen sitter jag just nu och kollar på BigBrother.. haha liv...  Men ska snart sova, måste ju pigg till imorgon!
Just ja, Längtar också lite lätt till nästa helg! Vad jag ska göra då visar sig :DDD
Men godnatt nu allihopa :D
P.S - Bilder från igår kommer självklart upp =D
PUSS!
-

Girlsen :D

Kände för att fläta lite :D Fina va ?

Sötnosarna!

Glad?

Skjutsen :D

Jag och Helena :D<3

Lite sliten...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0