Onsdag :D

Tjeenare allihopa!
En lite kulen onsdags morgon börjar gå över mot eftermiddag och snart ska jag till jobbet som vanligt haha :D , gick ju riktigt bra där igår och träffade också en grabb som jag började snacka med :D Han kunde riktigt mycket om träning så vi satt o snacka lite om tillskott, vila, maxning och lite roliga gym grejjer haha :D
Efter gymmet ska jag fixa lite för att sedan åka hem och göra vardagssysslorna för att sedan vara med Viktor tror jag iallafall...
Måste också säga att gårkvällen var riktigt niice! Eller vad tkr ni * J *  * F * ??
P.S. Tycker så synd om Anton som jag läste om i tidningen igår... Tänk att va sådär ung och redan beroende av alkohol och droger... Ja ni .. vart är världen påväg ?!
-

Inter bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0