helt död!

Dagen har varit trevlig, men efter biceps rygg passet idag är jag helt död!
SItter här och försöker hålla mig vaken, kan tänka att det är så det ska vara.. Men klockan är ju inte ens mycket... Men det blir tidigt ikväll :D
Haha blev ju också rätt smekt av Noel på Fifa vilket inte var det roligaste.. Fan jag hatar att förlora.. Haha man blir arg på riktigt... :(
Just ja, kollade ju också på BrockeBack Mountain idag som jag skulle sett igår igentligen, den var väl bra men inte så bra som jag har hört att den skulle vara.. Men den får iallafall 3/5 stjärnor :D
Men nu ska jag göra lite kvällsmat och sedan... Ja.. Jag vet inte.. SOVA!
Just ja : Gina, Janke, Noel Taggade till på torsdag eller :) ?
-







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0