Hellow!

Hellow allihopa!
Då var det söndag igen, veckorna går verkligen fort.. Ibland lite för fort kan man tycka... Men för att återgå till gårdagen så var man bara hemma och tog det lugnt med min syste roch hennes kompis, det var faktiskt riktigt trevligt, blev sedan att åka hem till Jonna sen under kvöllen för lite tv kollande och en liten pratsund med lite vänner, så gårdagen var kanon (Y)
Idag har jag faktiskt itne gjort någonting utan enbart kollat på film och vart ute med hunden:D På den senaste promenaden så träffade jag Jessica med hennes hund, den har verkligen blivit stor! haha simba hade inte en chans när dem busade :(( ! Efter promenaden blev det ett givet avsnitt av solsidan, grymmt bra och rolgit avsnitt! Så nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla Wallander, hoppas ni haft en trevlig helg allihopa!
PUSS!
-

Old pic, btw




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0