Chillin!

Gårdagen var riktigt nice, var enbart hemma hos mig och tog det lugnt! Rebecka, Marcus och Andre kom över en stund sen och kollade lite tv :D Tack för kvällen hörrni, riktigt mysigt!
Så idag vaknade man rätt tidigt och kikade ut på det fina vädret och tänkte, idag ska jag ta med simba ut på en lång promenad med lite picknick! Och det gjorde jag också, vet inte riktigt hur långt vi gick men tog med mig en macka och lite varm saft och satt och mumsade i solskenet, älskar detta väder!
Sitter just nu och väntar på att jag ska till gymmet, nice nice! Annars vet jag inte vad som händer idag.. Det är något program på tv idag som jag ska se, men minns inte vad för program det är tyvärr haha..
Noel kanske kommer över sen, men vet ej.. Men måste fixa till mig lite nu, see yaah!
-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0