vädret var det ja...

Tjenixen alla sju sovare! Själv gick man ju upp vid 07,40 och satte mig på cykeln och trampade mgi till Hökåsen och dömde lite fotboll, det var hur roligt som helst... Eller nej.. Nu ljög jag kanske lite, men det var faktiskt roligt att se dem små liven löpa omkring, allla efter samma boll haha! Minns det från min fotbollstid haha :( ... Så det var lätt värt att gå upp lite tidigt för detta, plus det är ju aldrig fel att tjäna bra med pengar för att nästan inte göra någonting!
Det blev också en lugn kväll igår, gick hem och sov riktigt tidigt, skönt att vakna upp och känna sig fräsch när man ska vara en förebild!
Men nu blir det en god film och mys!
see yah tråksöndag!
-

Kan detta vart jag ute på planen ;)))  ?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0