Skulle ju vara rätt nice!

Helloow allihopa!
Jag har ej skrivt detta förut men jag och min kompis Nicolas har snackat riktigt mycket om att flytta till antingen Argentinga eller Spanien, jag har några kompisar i Argentinga och Spanien från gamla vänner som antingen flyttat dit eller som jag har träffat på Gothia som jag har kontakt med än idag =D Okej det är ett stort steg så de klart man måste tänka på det länge och noga! Och såklart blir jag itne borta hela livet, självkalrt inte!
Men jag skulle tycka det var huur nice osm helst att dra dit kanske i 1 år och jobba, utöka vänskapen i andra länder och komma ifrån Sverige lite grann.. Iallafall jag tycker det låter som en grymm plan för framtiden! Det som är bra är också att båda kan språket mer eller mindre, plus skulle det inte hålla i vissa lägen finns ju alltid engelskan till hjälp!!
Tror starkt på detta!!!
Här har ni lite fina bilder som jag kollade igenom, visst blir man sugen?!!!!
-

Spanien :D
-

Argentina :D
-

Spanien :D
-

Spanien :D
-

Spanien :D
-

Argentina =D
-
La historia de .....

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0