sköööön....T

Tycker inte ni också att det är så sköööön...T att sova uut???! Det tycker iallafall jag, fast gillar ju inte riktigt när lilla Nathalie ringer och smsar som om det vore krig i Sverige haha, men gulligt också att hon vill veta att jag mår bra, hihi!
SÅ nu sitter jag här och inväntar att hon ska bli klar, ska sedan till stan för att köpa ett par nya skor samt ta en fika med Nattisen :D , gullgull!
Ikväll ska jag och nathalie ta det lugnt, skulle igentlgen bli att jag va med min syster, men hon skulle iväg p åannat så då kom nathalie på ett bra förslag att vi kunde ju ha lite myspys ;)))
Men måste fixa mig nu, cYaaaaaaaaaAAaaaaaa!
-

Bästa Bästa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0