Power meet!

Tjenare allihopa, då var det början på Power Meet då , själv tkr jag inte det är så speciellt roligt... Hälften av bilarna e ju typ på väg till skroten ser det ut som.. Men vissa e faktiskt snygga.. Så jag e kluven.. Men ska nog ner dit iallafall ikväll och kolla " Invigningen " så att säga... Annars händer det inte så mycket.. Var ute en stund med Janke igår för att sedan dra hem och chilla stenhårt! ... Var sedan en stund med Filip och Martin innan jag gick och la mig!
Men idag måste jag iväg på ett snabbmöte för att sedan springa hem och göra mat, sen ska jag se vad dagen har att bjuda på!
Måste också säga att jag saknar förra powermeet med Jonas " OB " Nilsson.. HAHA den glömmer jag aldrig.. Stod och dansade vid kl 06.50 vid centralen med några sköna raggers, musiken kom fårn en volvo 172, untz untz!! Nej hörrni det var minnen det!
Men måste rulla, CyA!
-

-

Jag saknar dig bror! Hoppas vi kan ta tillbaka allt vi missat nån gång i tiden! Love U














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0