Neeej!! DU får inte!

~H~~
N
eej, det här sög ju!!
Fick igår reda på att min kompis * J * åker iväg tidigare än planerat.. Redan IMORGON!!! :OO Inte okej.. kommer sakna dig riktigt mycket gubben!!!
-- -- -
Gårkvällen var iaf nice, blev att dra ut med bettan och se till att hon låg på ställ genom alla korsningar haha ;))Nerjdå det gick lugnt till, innan * H * la in bilen i en snö driiiva... haha självklart togs en bild med mig haha ;) Men det var kul igår :D
--- -- --
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska till gymmet ( jobbet ) kl 4 iallafall , efter det vet jag inte, har vilo dag idag för mig själv... Men bli nog en lugn kväll med några vänner och några filmer :D (Y)
-- -- -
Men nu måste jag fixa lite mat, see yah :D
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0