Oj oj! Modell för VLT är aldrig fel!

Vaknade upp av att mobilen typ gick i högvarv, såg på displayen att jag hade typ 15 sms från olika personer som hade sett mig i VLT där jag var modell för vårkollektionen av kläder , sjukt roligt att folk har sett och kommenterat! Så tack så mycket hörrni! Glädjer mig ännu mer att bilderna blev bra  ! Hoppas jag får se dem snart! Har ju inte den tidningen här hos mig ... Så skulle vara kul att se dem!
Men för att återgå till nuet, vaknade ju so msagt upp nyss och kikade ut genom fönstret... Orka detta snö storms väder.. Man blir ju inte direkt jätte peppad.. men men... Ska snart till gymmet också, ska bli skönt att köra ur sig lite.. har ju haft lite ledigt så måste ta ut allt idag (Y) !!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, känns som en slaker fredag med enbart mys och chill ! men vi får see :D
Skulle ju träffa * N * idag men blev inte så tydligen så we`ll se ....
-

Kommentarer
Postat av: Anton Becker

Ja jag är ju så smart! ;)

2011-02-11 @ 11:48:56
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0