J is Home for 2 days!

~H~
M
ys Måndag, japp det var det!
-- -- -
Blev en riktigt mysig måndag, efter jag hade kommit hem från träningen och fixat mig så kom Noel och Malin hit, hihi underbara människor det (A) :$ H och R glev ocks över en stund för att sedan komma på iden att dra till Helena på myys, så blev att sitta där och kolla lite tv, eller det var jag och Noel som kollade : Jersey shore, still king!
Drog dock hem rätt tidigt, man får ju inte glömma att man har ett jobb att gå till, bara för att alla andra var " lediga " så e ju inte jag det!
-- -- -
Idag kommer * J * hem så ska spendera lite tid med honom och Vikkan ;)))) Som igentligen går under ett annat namn här på internet, men jag ska vara schyst att inte skriva det haha! (Y)
Var uppe i rätt tid så funderar på om jag ska laga mat nu, så jag slipper göra det sen efter jag kommit hem haha... Vuxen poäng!
Blir ett stadigt rygg och biceps pass idag, like it!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0