Vad nice!

Gjorde ett vuxet val imorse, vaknade upp vid 07.00 precis så jag hade ställt klockan, tänkte dock såhär : Jag är hur trött som helst och kommer verkligen inte orka med jobbet om jag drar och gymmar nu... Så jag ställde klockan 1,5 timme senare och drog täcket över huvudet och somnade om, blev dock väckt 1 timme senare av ett mycket trevligt samtal, då blire att jobba imorgon också ( Lördag ) , aldrig fel med lite extra pengar!
Efter jobbet blir det att vara med Filip, blir också ett stenhårt Axel/triceps pass! Viktigt!
Men nu ligger jag efter i schemat lite eftersom jag lät lilla Zimba leka med en söt liten hund när jag var ute med honom, så vi höres ikväll allihopa, hoppas ni får en trevlig Fredag, för det känner jag att jag kommer ha :D !!
Xo Xo!
-

Dagen jobb OutFit
-
T-shirt / HM
Tröja / Henry LLoyd - London
Byxor/ Chinos från Dressman!
Strumpor/ Vanliga ;)))))

P.S. - Skönt med sista dagen för denna vecka, eller tycker inte nu det :) ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0