Everything!

Tjeeeeenare!
Kom precis hem fårn en rätt tokig gårdag må jag säga, började med att jag och Tobias var på överraskningsfesten som var rätt nice, dock så kunde vissa personer inte vara tysta på balkongen så grannen kom o klagade lite lätt, blev då att dra på en efterfest hos en kompis, sju jäkla nice den blev!! Grabbarna var taggade såsom tjejerna ;))
Så nu sitter man här lite små sliten och ska snart träffa Nathalie, tror jag iallafall ?
P.S - Till alla mina grannar om ni nu läser, "Fimparna" och dem " oparkerade " bilarna har jag eller mina kompisar ingenting att göra om med, om man nu säger så... Men det finns nog fler folk som har bil i denna trapp...hmmm DISS!!
-
sees sen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0