Onsdag!

Godmorgon på er allihopa :D
Vaknade nyss upp från en sköön nats sömn, sov typ 10 timmar inatt så är nästan lite övervilad just nu haha, men skönt att sova ut iallafall!
Så vad blir planerna för idag ?
- jag ska först till stan och fixa ett festing halsband till simba, har hört att det e festing säsong så kan j uva skönt att slippa ha dem i huset.. Hoppas det hjälper!
Blir sedan att åka hem och träffa * N * som jag inte träffat på ett bra tag nu, så de ska bli nice, efter det blir det att träffa gina och Janke för att sedan studera lite!
Och sist men inte minst ska jag hem till Rasmus ikväll tror jag iallafall, äta nånting gott kanske och snacka om livets alla funderingar och värderingar, sweet!
Men nu blir det lunch sen ta tag i det som behövs göras, se yah :D !
-












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0