12.17


~H~
 G
odmogon alla stekare! Hoppas att er dag kommer bli lika grymm som min! Ska berätta vad jag har i huvudet just nu, först nu ska jag äta lite frukost och glida iväg till gymmet, efter det ska jag hem duscha och fixa mig, för att sedan glida till Viktors lokal och hjälpa han med den, underbart! Jag vet att folk vill ha med mig till massa olika fester idag men Viktor har ställt upp riktigt mycket för mig och är en av mina bästa vänner, så klart jag kommer till honom! Efterfesten vet man ju dock aldrig vart man hamnar ;))
Just ja, måste berätta om mitt lilla möte igår: Allt var grymmt, GODASTE maten och skönaste umgänget! Måste göras om det vill jag lova!! Vem vet kanske till och med blir i helgen?!
Men nu måste jag göra mig redo för gymmet, blir ett tufft bröstpass idag, viktigt att se bra ut!!
Vi ses där ute, pusss!
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0