23.45

~H~
K
änns som jag kommer bli sjuk... Kall svettas och har ont i halsen.. Ingen jätte bra början på helgen inför Halloween, så idag blir det att lägga sig tidigt och försöka sova ut för en gångs skull!
Dagen började iallafall rätt bra, vaknade och gick ut med hunden och gjorde en fin frukost, drog sedan ut och var med Denise, Hollaus, Hampus och Jacke, det var nice! Vi var ute med hundarna och släppte dem lösa, haha synd bara att dem e lite små tjuriga på att komma tillbaka när man väl släppt dem... Men det e så de ska va ? ... haha!
HAHA Vsk spelade tydligen bandy match idag som alla skulle på, men som alla vet så är vsk INTE ett favoritlag för mig, så jag drog hem och drog en powenap med hundarna medan Alex var där och kollade, han kom nyss hem däremot så ska väl kolla lite snabbt på tv och sen sova in morgondagen då vi får hoppas det händer någonting roligare än idag!
Men nu ska jag tillbaka till soffa, vi höööres imorgon!
pusss<3

Snygg?   - JA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0