21.00

~H~
 J
ah vet, jag vet! Dålig update igen, absolut inte okej men har verkligen inte haft tid att skriva.
Under helgen har det faktiskt varit lugnt, vart med mina nära cänner och självklart med min lilla hund :) Vet inte riktigt varöfr men jag har blivit kär i Rottweiler hundar, dem är verkligen hur fina som helst och riktigt bra utställningshundar, men jag kommer absolut inte köpa någon, dem blir riktigt stora och man måste vara en grymm tränare för att ha en sådan hund, man vill ju inte bli biten precis haha!
Under dagen har jag bara tagit det lugnt med massa mys och en fin långpromenad i solskenet, underbart!
Snart blir det att sätta på Jersey Shore och sova, ska upp rätt tidigt imorgon så ska varva ner i tid ikväll!
Just ja, glömde skriva, träffade nyss mamma, hon är verkligen underbar! Hon hade vart och köpt mat till mig, det behövdes verkligen, lite tomt i kylskåpen är det faktiskt, så ett jätte stort tack till henne! Saknar familjen riktigt mycket, blir inte så ofta man hinner komma o hälsa på vilket är synd, men jag ska försöka bättra mig på den fronten, men nu ska jag sätta på tv,n och bara koppla av, höres imorgon!
Pusss<3
~H~
 
Gull,gull,gulll

Kommentarer
Postat av: Mikkelmathea

Interesting. No more comment :)

2010-12-21 @ 09:48:01
URL: http://mikkelmathea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0