13.44

~H~
G
ottgottgott! Åt nyss en mycket god lunch med Alex, aldrig fel att äta gott och sitta och snacka om kvällen, känns som det kommer bli en riktigt skön kväll! Vi ska snart ut och möta upp Viktor efter han slutat skolan, blir nog sedan att softa lite nere i stan för att sedan kolla runt vart vi ska ikväll, gillas!
Haha många har undrat vem jag är lite småkär i på min FaceBook status, haha det kommer ni få reda på inom snar framtid, om ni har tur då vill säga ;)
Måste också säga att jag tvättade tvätten nyss och städade i lägenheten, en fredagsständning är inte helt fel, kan rekomenderas!
Men nu ska jag kolla lite tv och sen ut med hunden i hundgården en liten stund, sen äre dags för att fixa upp sig!
Puss på er alla, bilder från kvällen kommer självklart ut imorgon!
~H~
 
vem e detta då :OO ?                  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det man såg av han, då såg han grymt snygg ut iallafall :D

2010-10-28 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0