11.35

~H~
 J
adu.. vad ska man säga om gårdagen.... Allt började med en skön promenad med hundarna och allt var lugnt, mötte sedan upp Viktor och grabbarna i stan, vi drog och kollade lite och tog det lugnt, tiden tickade iväg och det var dags för att börja mingla lite, så vi drog hem till en tjej som bodde nästan precis inne i stan, det var riktigt nice, alla mina nära vänner var där så vi kunde snacka om allt och stojja precis som det ska vara! Efter ett antal öl så började det gå utför haha, slutade med att jag fick med mig en mobil hem ( Av en kompis ) Skägga lite med en taxi chaufför som typ trodde han var rambo.. Och såg ett par nära vänner få lite smisk av en ensam turk hahahahah!! Men det är så en kväll ska se ut, när man är med mig händer det ALLTID någonting flippat, det är det som är Jhonte Hedman, det vet ni!
Idag blire att ta det lugnt, måste fixa lite hemma och hundarna ska ut och rastas riktigt ordentligt!!
Så hör av mig ikväll, ledsen för att jag inte har några bilder från igår, men det hände så mycket så hann typ inte fota... Sorry!
~H~
 
Jag vet att ni tycker jag är SNYGG!!!

Kommentarer
Postat av: ds

haha det är de som är '' jhonte hedman '' .. haha gillas !

2010-10-28 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0