10.27

~H~
G
årdagen var grymm! Var som vanligt med dem bästa; Viktor, Hollaus, Denise, Jacke Och robin med många fler, Vi tog en tripp till Erikslund och kollade Halloween kläder, underbart! Köpte också min dräckt som jag är riktigt stolt över! Synd bara att den är sydd för barn upp till 11år ... Men jag ka nog kriga mig i den ska ni se!!
Bilder på den kommer självklart! Under kvällen gjorde jag och Alex världens godaste mat ikväll igen! Eller jag var väl synd att säga, jag dukade och plockade fram iallafall, kan vara skönt att man kan hjälpas åt haha :)
Idag blir det att ta mig till jobbet om någon timme, efter det blire att gå ut en lång promenixx med hundarna i det soliga men ändå kalla väder, bäst att plocka fram handskarna kanske (A)
Men nu ska jag göra iordning en liten smörgås och enbart kolla ut på det fina vädret!
just ja : SVAR TILL :
http://tvminnen.blogg.se/ Bloggen är nice, gamla TV programm är riktigt nice! Älskade att du hade tagit med Bella och Theo som jag minns alltid gick på Lördagar, då satt man där med mamma och pappa med en stor godispåse och bara myste, det var ett riktigt bra tag sen nu! Får nästan lite tårar när jag tänker tillbaka på den oskyldiga tiden.... SÅ den uppskattas verkligen!!!
Men nu måste jag göra mig iordning, PUSSSS!!!
~H~
Så vad tycker ni om min Halloween dräckt då?

Lose My Breath with this OutFit!!!

Kommentarer
Postat av: Ailoagathe

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-11-11 @ 21:37:48
URL: http://ailoagathe.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0