08.31

~H~
I
rriterad som fan! Har ingen mobil vilket är sju jävla segt, går inte att ladda så måste ner på stan idag och fixa en ny laddare... Om nu inte någon av mina läsare har en LG laddare att sälja (A) ?
Måste bara säga att gårdagen var riktigt perfekt! Började allt som vanligt med att gå ut med hunden och softa lite med Alex, nice nice! Drog sedan till Gidde skolan och mötte sötnosen Isak , vi drog till Kristiansborgsbadet och bastade och hade hur musigt som hlst, länge sen jag umgicks med honom så det var otroligt nice att få spendera en dag med honom! Drog sedan till sstan och mötte upp viktor och Alex. Det blev en lugn kväll så kanske däför jag somnade så tidigt...
Men för att återgå till någonting roligt; Halloween idag och jag är riktigt taggad!! Dock så började jag " bråka " med en kompis som ska dit så vi får se om han är lika arg idag som han var igår .... Ber om ursäkt men inte lättt att komunisera om jag inte hade ngon telefon..
Vaknade riktigt tidigt och var inte ens trött, tror jag somnade rätt tidigt igår, det behövdes nu när man ska varaa uppe rätt sent ikväll :)
Men nu måste jag fixa lite och sen ta mig ner på stan, vi höres allihopa, bilder från kvällen kommer självklart!
PUSSS på er alla!
~H~

Bastu är altid nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0