00.30

~H~
 J
aaahman! Sitter med lilla Alex och softar efter en riktigt nice kväll hos Raffa! Allt började med att vi skulle möta sötnosen viktor och softa, är riktigt arg på en kille just nu men det kan vi ta imorgon, cooling :O
Men dagen var helt okej! Jag fixade lite pengar från jobbet och sen drog till Raffa och minglade lite och hade hur kul som helst innnan grannen kom haha!
Måste också säga tack till alla som kommenterade mitt förra inlägg, jag vet att många fler som såg det håller med mig! Men men ...
Måste sova nu, och så att alla vet så tycker jag att Ludde är snygg som fan! * Hemlighet *
Pusss och sov gott, hoppas alla fått en lika feet kväll som mig!
~H~
 
Snyggggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0