00.00

~H~
 A
jjjjjjjjjjj!! Min hals dödar mig, kan nästan inte ens prata utan att den gör hur ont som helst, vet inte riktigt om det ska göra såhär ont, kanske måste kolla upp mig snarast!!
Måste också säga att jag blev sjukt glad idag; En kille skrev på Facebook att han tyckte jag var riktigt cool, haha vet inte riktigt varför men det gillades riktigt mycket! Så puss på dig!
Under dagen har jag enbart tagit det lugnt med Alex och varit ute med hundarna, tog också oss en god middag och pratade med hans pappa om lite smått och gott, så allt har varit nice,! Det gick också rätt bra på jobbet och pengarna rullade in, det gillas!
Men nu ska jag och Alex äta lite PopCorn och kolla en film, vi höres imorgon!!
PUSSS<3
~H~
 

Kommentarer
Postat av: Louisyvonne

I love this page.

2012-01-27 @ 12:35:05
URL: http://louisyvonne.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0