11.34

~H~
A
sså guuud vad tråkigt väder, nu sitter man bara och tänker tillbaka på varma sommarkvällar med massvis med festande och underbara vänner! Så därför ska jag dela med mig lite av mina trevliga sommarkvällar jag haft  för er  läsare, om ni e med på någon bild så får ni gärna kommentera minnet! Kan vara så att jag har glömmt bort det av allt festande haha ;)
Så nu är det bara att luta sig tillbaka och njuuuta!
~H~

Midsommar, trevliga vänner oh en kall! Kan det bli bättre?

En random fest, en sööt kille och självklart sommar!

Födelsedagsfest, Massvis med snygga tjejjer, Like it!

En mysig sommarKväll, en mycket sexig pose, och två andra sötnosar!

Två kanon snygga tjejjer, Ni vet hur jag festar!

Nyvaken med söta Robin, fortfarande taggade på en ny kväll!

Alla vill va med på bild med storbloggarn;) Ludde jag Tania Ankan :D

HAHA, minns denna kväll med taxiåkningar och 5 killar i EN säng plus en nallebjörn! love it!

Avslutar minnena med denna bild, nakengång från Tortuna till Tillberga, ( 1 mil ) haha ett PAR år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0