10.51

~H~
M
onday baby!
Vaknade precis med en otrolig smärta i mit knä... Ajj ! Vet inte riktigt när detta skall ha hänt, men ont gör det..
Frukosten står och väntar efter den har avnjutits så blire att cykla iväg till jobbet, känns som det var ett tag sen jag var där nu.. ( Fredags ) .. Kanske blir så när man har så mycket att göra på helgerna!
Denna vecka kommer dock bli riktigt sweet, Nedan ser ni vad som är i görningen.
-- -- --
Måndag :
Jobba och fixa och finjustera mitt CV, ska också träffa dem bästa!
Tisdag : Jobba, Klicka mig in på platsbanken och söka lite jobb, aldrig fel med två st! Mingla lite på stan!
Onsdag : Ojj Ojj, En hemlig resa står inbokad, blev medbjuden av några vänner så självklart åker storbloggaren med på dessa evangemang! Så följ bloggen om ni vill veta vart jag ska :)))
Torsdag : Träffa en viss person, hoppas jag... Invänta svar från ett speciellt jobb jag sökt :)
Fredag : Veckorna goes faaast, helg igen, men det blir lugnt! It have to be!
Lö
rdag : Rycktas om lokal fest, blev bjuden av min kompis William som precis fyllt 18, sweet!
S
öndag : Hemma mys med godis och chips! hoppas att det e med @ .....
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0