09.35

~H~
Ä
r det bara jag som alltid får ont i halsen och känner mig lite småsjuk efter en galen helg?!
Vaknade tidigt att att jag frös och märkte att fönstret i köket stod på glänt, till min förvåning och lycka hade ingen hoppat in iallafall haha.. Men det hade ju vart till en rätt stor förlust för dem, Tila och Simba skulle nog kanske inte tyckt att det var en så bra ide! Mina små skyddsänglar (aa)
Ska snart iväg till jobbet nice nice, det var ju ett tag sen man var på gymmet så det ska bli skönt att sträcka ut lite! Blir bröst och triceps idag, viktigt!
Och just ja, idag ska jag träffa en viss person efter gymmet, man kan undra vem det kan vara men jag kan iallafalll säga att hon/han .. Är riktigt snygg, så vi får hoppas att det leder till någonting bra, hihi!
Mer om kvällen får ni veta ikväll!
PUSS alla!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0