23.50

~H~
 A
sså driver du!!!!!?
Kul att jag har gett dig allt jag verkligen har, sen gör du såhär.. tro mig om detta är sant så är det verkligen slutet kan jag lova!!
Jaja, det får framtiden utvisa..
-- -- -- --
Idag var det sjukt roligt på jobbet, haha gick inte så bra men vi hade verkligen sjukt roligt! Älskar mitt jobb!
Sitter just nu och deppar sönder mig.. är rätt ledsen just nu men det går vidare..
Hoppas verkligen inte att det är sant!!!
Aja, ska sova nu iallafall, ska köpa det sista till lägenheten imorgon sen flyttar jag dit!
Sov gott alla, hoppas ni haft en trevligare kväll än mig iaf, PUSS
<3
~H~

Kan inte tro det...Hoppas det inte är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0