14.00

~H~
 T
jenixen!
Kom nyss hem från jobbet/gymmet och känner mig riktigt taggad! Var ett bra tag sen jag var på gymmet men har inte tappat så mycket som jag trodde jag hade gjort, det var najs!
Sitter just nu och lyssnar på skön musik och äter nudlar och ägg, en fin kombination måste jag själv säga!
Lite små taggad för match ikväll som vi måste vinna! Hoppas vi vinner grabbar!
Damian Marley - still searching  = En grymm låt!
-
 Måste bara säga att Jersey Shore är grymmt bra, och jag älskar Ronnie! hans kropp är ju inte att leka med, ge mig den så slipper jag gymma haha!
Så jag e kluven på Krilles uttalande om att Jersey Shore suger!!
Nej , nu blire att sätta på en skön film och bara ta det lugnt, vi höres allihopa!
Pusss<33
~H~

Så grymma, 2,a grabben från höger!!  Ronnie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0