13.18

~H~
S
juukt glad jag är nu! Mitt internet i lägenheten fungerar och allt är verkligen på topp!!!
Måste börja med att ursäkta för en mycket dålig blogg uppdatering under senaste veckan, men lite svårt om internet ej fungerar..
Under veckan har det faktiskt hänt mycket roliga grejjer som är värda att ta upp, har varit lite fest här och grejjer, sen har många nära vänner varit här och kollat min lägenhet, sjukt najjs verkligen!
Har också varit lite motgångar.. men det får man lov och glömma.

Måste också säga att jag verkligen älskar mina föräldrar, dem har verkligen ställt upp hur mycket som helst med det här med lägenheten!  Och jag är ledsen att jag inte har varit den bästa sonen, men jag ska bättra mig jag lovar!
Sitter just nu med Emil och chillar rätt hårt, lyssnar musik och myser lite :)
Nej nu måste jag fortsätta att mysa lite, vi höres alla och hoppas ni inte slutat läsa min blogggg!
~H~


Jag och pappa!

Jag och mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0