11.03

~H~
T
jaaaa allihopa!
Vaknade as tidigt idag för att jag hade tvättid, det tragiska med det var att jag hade inget tvättmedel... det sög ju rätt hårt!
Idag ska jag på arbetsmöte någonstans långt bort haha, så det blir verkligen en heldag borta!
Ikväll så kommer några kompisar över och kollar film och myser lite, det kan bli nice!
Vad ska alla göra idag då? Vädret är ju lika bra idag som föregående dagar, det gillas!
Just ja, jag måste också säga förlåt till en nära vän vars namn är Tobias Starborg, missade din 18-års dag och är väldigt ledsen för det gubben, älskardig det vet du!<3
Men nu måste jag fixa lite mat och dylikt, vi höres ikväll, pusss!!<3
~H~

Kommentarer
Postat av: emelieresander

jhonte kan du tvätta ;)

hahah skoja ;)<3

2010-05-19 @ 17:30:54
URL: http://emelieresander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0