01.24

~H~
 T
yyyyp sjukt trött!
kom hem för en stund sen, jobbet gick bra idag och vi tog en mycket skön middag där vi snackade igenom allt som vi tänkte på och skojade och skrattade mycket! Behövligt!
Längtar ju sjukt mycket till imorgon, när jag kom hem var det enda som stod i mitt rum min säng, så snart är det altså tid även för lilla hedman att lämna sitt bo :$ (aa`   , så imorgon smäller det!
Längtar också till fredag när jag och Linnea ska gå och ta hål i min tunga, sjukt sexigt!! Ofta inte?!
Sitter just nu och har en mycket mysig pratstund med Erik, vi snackar lite träning och lite vardagligt snack men han e as trevlig!
Just nu vill jag ha helg, har redan sjuka planer, eller rättare sagt, jag och Carl har lite planer som ska gå igenom haha, hoppas det blir lika najjs som förra helgen!
Men nu måste jag sova, blir en rolig men jobbig dag imorgon!
Sov gott allihopa och dröm om mig ;)  ,  pusss!
<333
~H~

Sleepi`n



Kommentarer
Postat av: Prebensarah

I love guest books, keep up the good work!

2012-03-01 @ 08:46:18
URL: http://prebensarah.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0