00.38

~H~
 G
od kväll bloggen!
Dagen har verkligen varit underbar, jag bar jobbat och bara tagit det lugnt!
Var också och storhandlade och lekte jätte vuxen, det gillas!
Snart helg och det längtar man ju verkligen till, det kan jag lova! (a`
Sitter just nu och ska snart sova, hade ingenting att göra så satt mig här och ville uppdatera er lite om min dag, så en fråga till allihopa; vad sker i helgen? jag själv ska nog ta det riktigt lugnt eftersom jag har match imorgon och får inte bränna mina pengar på onödiga grejer, vuxen livet är hårt aså!
Men nu ska jag sova, så vi höres på ett inlägg snarast!
Pusss och godnatt allihopa! <333
~H~

J
ag vet att jag e snyggg!

Kommentarer
Postat av: naiana

ja, du e snygg. sexy hehe

2010-05-31 @ 16:55:43
URL: http://naiana.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0