02.14

~H~
 Y
esss, det var en grymm dag idag faktiskt! Allt började med att jag vaknade upp med johan och en annan jobbar kompis, drog sedan till jobbet och krigade på rätt hårt kan jag säga! Det gick as bra verkligen och pengarna rullade in, det gillar vi!
 Drog sedan hem och väntade på bästa Jonna och Ludde, saknat dem som fan .. så det var roligt att ses igen<3
Under kvällen minglade vi lite och var snyggast som vanligt !!! Sebbe krantz var här och festade järnet vill jag lova haha, men han var faktiskt jätte trevligt vill jag lova!
Ska väll sova o mett tag för jobbbar ju imorgon, vilket inte är allt för roligt, vill ju hellre festa hela kvällen haha!
Men nu ska Bästa jonna skriva ett inlägg så jag ska glida, men vi höres allihopa!
Pusss<33
~H~
 
J
ag älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0