16.08

~H~
H
m.. ibland kanske man inte skulle vara så snäll som man igenltigen är...
-- -- -
Var nyss ute på en riktigt lång promenad med hundarna, dem är verkligen hur snälla som helst, dem var så duktiga så dem fick till och med leka lite med en annan hund, hihi
Pratade nyss med Freddy och det är dit jag ska ikväll på ett " Laaaan " haha älskar att gejjma ;)))
Måste också säga att rebecka San Juan är den bästa, love yo you gumman<3
-- -- -
Vi får väl se om jag nu ska träffa " Personen " ikväll, hoppas det men vet inte riktigt..
Men nu måste jag duscha och fixa mig sen är det bara att sadla om :)
Bilder från LAANET kommer självklart :D
PUSS på er alla och hoppas ni får en trevlig fredagseftermiddag/kväll :D
-- -- -
I <3
-- -- -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0