14.56

~H~
E
n mycket mysig gårdag med Viktor Emil och Isak!
-- -- -
Blev en hemmavkäll igår med grabbarna, blev lite film och massa mys! Ojoj!
Men under dagen hände inte mycket det var det gamla vanliga med gymmet och lite städning, ska också på ett möte på torsdag, kan bli intresant!
-- -- -
Hoppas också att min så kallade " date " kan komma imorgon, skulle vara hur mysigt som helst :$$!
-- -- -
Under kvällen så blir det hem till - J - och snacka lite om livet, var länge sen jag var där så det ska bli kul att träffa dig igen :D, vår vän - D - är också där, nice nice!
-- -- -
Men nu ska Lilla emil ha datan ås vi höres, och frågan till om jag var singel så är svaret : JA , hihi! Så det är bara att skicka ett mail om ni vill ha en dag på tu man hand med mig ;) (A)
-- --
~H~

Kommentarer
Postat av: Rebecka Olofsson

asså !

emil är så himla snygg isitt långgaaa hår !

precis lika snygg som janke ;)

HaHa

2011-01-03 @ 16:03:49
Postat av: emil

ojjojjj

2011-01-05 @ 02:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0