11.00

~H~
G
ääääsp! Lite trött efter att ha krigat igenom alla program av Pensionärs jävlar, haha verkligen ett sjuukt program haha, dem e grymma ju! Så det blev en aning sent, men det vare nog värt haha.
Sitter just nu och taggar inför ett hårt jobb pass, gud vad jag älskar att vara på gymmet! Man släpper allt och bara köör, det e min grejj det!
Senare under dagen blir det att söka lite jobb, finns inga värda jobb ute nu tyvärr, men man blir inte miljonär på att bara ha ett jobb, tyvärr!
-- -- -
Fick också ett inbjudande på fredag av en mkt söt person, så det e ju självklart man tackade Ja! Så det kommer bli riktigt nice, har också ett så kallat möte på Torsdag, oj oj ...
Men nu måste jag faktiskt fixa lite innan jag cyklar iväg till jobbet!
Höres sen :D
~H~

R
.i.p mitt 6 pack! Nu äre bara ett 8-pack ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0