10.50

~H~
Yo sé lo que quiero

-- -- -
Precis uppvaknad och rätt trött på att lilla simba alltid ska ligga i min säng och helst på täcket och vägra flytta sig, oförskämd hund tkr jag, haha ... Men jag fick iallafall sova 9 timmar så jag är riktigt glad! Kollade mig i spegeln en extra gång och såg att jag faktiskt har blivit rätt musklig, det gillas starkt! Så nu äre bara att köra på, ska till gymmet idag med två kompisar och visa hur en riktigt body builder kör, ( haha )
-- -- -
Efter gymmet ska jag träffa Viktor och prata lite med han, vi hade ett litet snack igår men känns inte så seriöst att ta såna grejjer över telefon, så omogen är jag inte, faktiskt! Vet inte riktigt vad som händer mot kvällningen men det blir nog bara chill hemma , med lilla hunden, guud jag minns när han var så liten, haha! Han växer fort den lilla grabben och det är riktigt roligt att se!
Men på att tala om hunden så kankse han vill ut och busa av sig lite nu, vi höres :D!
-- -- -
Quitate la ropa lentamente ..... Te quiero ;)

-- -- -
~H~

Gull Gull Gull !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0