13.17

~H~
 H
erregud vad sliten man är! Blev riktigt sent igår asså, var hemma hos en bra vän till mig igår och festade järnet, sjuk nice fest men lite för mkt folk, kunde knappt gå omkring inomhus asså haha!
 Under de senaste dagarna så har det inte hänt allt för mkt, har jobbar över och jobbat helg därför jag inte uppdaterat så mycket, inte jätte roligt att läsa att jag jobbar hela tiden..
 Idag blir det enbart chilla, tydligen ska min mamma komma hit och kolla så att jag har städat ordentligt så jag har nyss städat hela min lägenhet, sjukt jobbigt, sitter och väntar på att tvätten ska bli klar så det ser reeent ut!
Helgen har verkligen gått för snabbt, dags att jobba imorgon... Inte helt okej känner jag, men nu blire att kolla Johan Falk och enbart ta det luuugnt, vi höres ikväll!
Pusss<3
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0