Nystart !!

Nu blir det en nystart här på bloggen, känner mig riktigt motiverad att skriva om min träning och min vardag istället för att lägga upp bilder på när jag e kanon full hela tiden, har vuxit ifrån det lite nu känner jag..
Kommer lägga upp mina träningsdagar, hur jag kör och hur jag hanterar min kost för att bli större och starkare, det kommer givetvis komma upp tips och motivationsvideor som ni alla kan gotta er i !!!
Så jag kan ju inte mer än att säga välkommen till en nyare och mer seriösare blogg av ingen mindre än 
Jhonte Hedman
-- -
En gammal bild på mig när man trodde att man var biffigast i världen.. haha ajj då så man såg ut..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En gammal känd kommenterare!!

Tycker faktiskt att bilder på drägg är roligare än träning för vi killar älskar ju spriiiit?

2013-03-03 @ 05:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0