Tur i oruren...

....Kan man nog säga om telefonsamtalet igår.. Det ringde i min lur när jag satt med några vänner och kollade på en riktigt läskig film igår, tänkte först inte svara men sen tänkte jag : Det kan j ufaktiskt vara någonting viktigt, så jag svarade och fick då reda på att jag skulle döma fotboll idag ( imorgon bitti ) ... Jag hade faktiskt tänkt att åka till mina föräldrar som jag inte var hos på allt för länge sen... Känns ju inte så nice... Vi får boka in en tid nästa helg ist..
För ska döma massa fotboll nu , sen ska jag till Bellevue och snacka med en viss person, OJ OJ OJ ! Men om vad får ni kanske reda på längre fram! Blir självklart att köra att pass med Adam Allan och Bönan efter, tror det faktiskt lutar mot ett ryggpass samt lite triceps! Köö bah köör!
Men nu måste jag hitta domargrejjerna och cykla iväg... Kom dock på att jag har ingen domar tröja... Får bli att döma o en tjock tröjja ist.. Haha Seriöst intryck..... Fail!
-

Ajj då..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0