Snabbt stabil och jättte jätte bra!

Ajjjj!!!!
kan verkligen känna träningsvärken komma smygande och ännu har jag inte sovit än, puuh vilket hårt pass jag och grabbarna körde idag! Inte nådigt alls! Men skönt vare! ( Iaf efteråt ) ....
Gick också riktigt bra på jobbet, jag och Carro körde på stenhårt på bokningarna så det var också roligt att det gick bra, som alltid ;)))
Var också ute med Ibbe och nbågra nyss och snackade lite smått om vad som händer nu för tiden, trevlans!
Men nu ska jag varva ner och tänka på tvättiden imorgon bitti..... ZhhhZZzhhhHZhhh!!!!
Hoppas alla haft en trevlig fredag, för det har jag, Cya!!!!
-

Gammal bild, men köö bah köööh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0