Viktor Jonsson!

Hej hej på er allihopa!
Sitter just nu här med Tobbe och taggar inför kvällen, fick dog ett brev nyss från en mycket saknad vän som gjorde att jag itne blev allt för taggad längre...
Jag hoppas att allting kommer ordna sig med dig och att du ska veta att jag saknar dig så sjukt mycket och att jag aldrig kommer få en bättre vän än du har varit! Du är bäst Viktor! Glöm aldrig det!!!!!!
-
Men för att återgå till nuet, som sagt är med Tobbe och sooftar lite, var nyss med Rebecka i hundhagen och hade det bra hihi!! Ska snart till stan och möta Janke [yy` sen får vi se vad som händer under eftermiddagen [aa`
Hoppas alla får en skön kväll, seee yaah!!!
-

-

-

-

-

-
Jag Älskar dig bästa vän!!!!!!!















Kommentarer
Postat av: :((((((

vad har hänt med viktor jhonte:((

2011-05-13 @ 14:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0