Godkväll på er =D

Tjeenare folket!
Idag har jag verkligen inte fått någonting vettigt gjort om jag ska vara ärlig.. hann iallafall med en god middag, annars ingenitng... Jag tog nyss hand om lilla Donna, som tur va var båda hundarna trötta så dem sov mest hela tiden haha, och jag råkade också ta mig en liten tupplur på soffan, myys!
Var också nyss ute med simba, men gud vad kallt det har börjat bli på kvällarna nu.. För kanske lite mindre än en vecka sen så var det ju as varmt på kvällarna.. Hmm...
Tyvärr så har det ej hänt så mycket mer hos mig.. Sitter och äter lite Salta Pinnar och funderar om jag ska lägga mig tidigt ikväll för att vara utvilad till imorgon (A) !!
P.s - Var på er vakt, snart kommer min nya Header upp :D!
-

mjamm mjamm mjamm!









Kommentarer
Postat av: Anonym

kan vi inte äta en sån där salt jävla pinne nån gång tsm sen mötas på mitten men du har ju blitttt så tjock på sistone så du skulle ju bara äta upp alla själv ? (aa) / en beundrare

2011-05-03 @ 14:48:50
Postat av: Jhonatan

Hahaha! ajaa... ja dt klart vi kan äta en sån salt jävla pinne, haha nejdå.. Jag har inte gått upp så mycket, är rätt nöjd över min kropp! Något kilo till bara , sen så har vi beach 2011!

2011-05-04 @ 01:00:44
URL: http://jjhonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0