Hiss för Lotta på bråkmakargatan!

HAHA, Jag och malin tänker tillbaka på tiderna då Lotta på bråkmakar gatan var en riktig favorit!

Jag
lotta på bråkmakargatan :D:D
min favorit ;)


Malin
;)
hah du är så söt hedman :D:D <3

Jag
<3
HAHA när hon lackar
" nu går du upp på ditt rum o stannar där tills du är snäll igen " !!
" aahh :@@ DUmma mamma "
HAHA en riktig favorit :D

:D
hahahahahahaa, låter precis som jag :D:D

Jag
HAHAHAHAHAH<3

<3<3
och sen när hon säger FY FARAO ! D
eller när hon klistrar fast korven på tågrutan :):)
HAHAH
HAHAHAHAHAHAHAAHA!!!
då mamma lackar : " men lotta "
ahahha så skööön film fan !
" korven fastnar bättre än köttbullarna " HAHAHAHAHAAHAH
hahhahahhaha så sköööön :(:(!!
åååååh, jag vill inte ha strömming till middag !
fyfarao.
då lackar mamma igen : men lotta nu får du gå ut till du blivit snäll igen ! '' :D

:D
HAHAHAHAHAAH !!!!!!

Malin
HAHAHAH sjukt kul!

Jag
sen när hon doppar fisken i vattnet o sa att den skulle få simma lite HAHAHAHAHA
hahahahahhaahaha, jag döör :(:(
HAHAHAHA jag med HAHA sitter och mördar skrattar hemma ! HAHA
simba bah : eeh okej ... hAHAHA
hahahahahahahhaaha, men det är alltid simbas fel ! :D:D
HAHAHAHA jaaa det kalrt det ÄR !!!!
så nu laddar jag ner lotta :D:D
och sen henne gris, vaffan heter den nu igen ;o ?
BAMSEN !!!!!
det måste du ju veta :'(:'(
HAHAHAHAHAHAAH
HAHA när hon slänger den och får brödet istället HAHAHA
justteeee !!
hade helt glömt, tänkte på giseknoa men det är ju i emil :D:D

Malin

hahh jjaaaaa, stackarn
hahahahahahah, och ett fisköga fick hon ocså, HAHAH
tant bergs limpa :):) (L)
-- -- --

Fyy farao!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0