....

Ja vart ska man börja, men för att göra en lång historia kort : Allting började med att jag och Tobias vaknade upp hos mig efter en vild natt på sjlkrogen! Fixade oss lite till brölloppet och fick sedan skjuts av hans mor hem till dem, blev lite mingel innan det var dags för brölloppet, det var jätte fint!! fällde nästan en liten tår där kan jag också avslöja, så många tummar upp! Blev sen grilllning och fest, mycket trevligt folk och många goda skratt bjöds det på under kvällen! Kom hem till Tobias vid ja va va klockan... Lite för sent tror jag iallafall!
Men ett stort tack till att jag fick komma!!
Så idag har jag bara vart hemma och degat, tänker på vad som ska hända denna vecka, längtar iaf till fredag när en viss person kommer hem, myyys<3
CyA!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0