ajj...

Ja de ska ja!
Helt galen kväll igår, började hemma hos mig för att sedan sätta sig på min kompis ven ( stavning ) och åkte runt och cruisade lite lätt, tärffade också två mördar biffar som jag snackade lite gym med,  (Viktigt ) drog sedan med boysen till stan och träffade min älskling Helena :$ var sedan med dem ett tag för att sedan dra mig vidare mot ett par " skogisar " som absolut inte var helt omöjliga... ( ni vet ) .... Självklart med skogisarna insane haha.. Men allt löste sig, men nu ska jag och Filip och Tobbe ( Filip = lillefot för er som inte visste ) dra och äta lite, vi höres sen allihopa!
P.s. Akta er för alla skogisar!!!
-










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0