It Feels So Wrong, But It Feels So Right!

~H~
It feels so wrong but it feels so right, but it`s all right I´ts okey with me!

-- -- -
Gårdagen var riktigt nice! Allt började med att jag och Noel var hemma hos och kollade lite på tv, blev sedan en rolig bil tur med PG haha, Noel blev riktigt glad haha ;)
-- -- -
Under kvällen blev det att vara hos mig ett tag, sen så drog jag till Cissie och Freddy =) , som tyvärr inte var hemma.. Så drog till Helena och dem igen :D Efter typ 1 timme så ringde Cissie och ville jätte gärna att jag skulle komma dit, så man var ju tvungen att dra dit, det var ju hennes födelsedag :O !! Som tur e har jag snälla kompisar som skjutsar mig :D !!
Han inte vara där länge så ringde Helena och sa att alla ville att jag skulle komma tillbaka, haha kul att man e populär :$$ ! Så eftersom det var typ Par Date hos Freddy så åkte jag tillbaka till Helena, när jag klev av bussen stod massa folk där som hälsade och var riktigt glada, riktigt roligt!
-- -- --
Under kvällen så hände inte så mycket, vissa festade på medan jag, Noel , Janke softad och hade roligt iallafall! SÅ börja festa nykter! Mycket mer nice att vakna upp och veta vad man har gjort, än att behöva ringa runt till alla och fråga vad som hände igår! Ett bra tips!
-- -- -
Jag och Noel blev sedan trötta under kvällen och drog hem till mig och sov :D ,Det var min Fredag!
Så tack så mycket allihopa! * N * <3
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0